Jeigu reikėtų nubrėžti liniją, kur baigiasi aptarnavimas ir prasideda pardavimas? Sutikite, sunku atsakyti ir tai taip glaudžiai susiję. Geras aptarnavimas generuoja pardavimus ir atvirkščiai geri pardavėjai visuomet rūpinasi savo klientais ir maksimaliai stengiasi patenkinti jų lūkesčius. Tačiau kiekviena situacija yra unikali ir norint pasiekti puikių rezultatų reikia puikiai išmanyti ne tik kliento poreikius, bet ir gebėti klausytis, suvokti kliento psichologiją, gebėti kurti santykius.

 
 

 

 

 

Mokymų temos:

  • Aš kuriu kliento lojalumą
  • Darbas su svarbiais klientais
  • Efektyvus bendravimas su klientais
  • Efektyvūs pokalbiai telefonu
  • Efektyvus klientų aptarnavimas
  • Pardavimų strategija ir taktika
  • Klientų aptarnavimas
  • Pardavimų padalinio valdymas
  • Aljansas su klientu
  • Kliento įtraukimas į pardavimo procesą
  • Pardavimų ir derybų menas telefonu
  • Dideli pardavimai
  • Pardavėjo ir klientus aptarnaujančius darbuotojo asmeninė atsakomybė ir iniciatyvumas
  • Profesionalus klientų aptarnavimas
  • Sėkmingo bendradarbiavimo su klientais principai
  • „I Love this Game! “ Strengthening Motivation and Creating Value in Workplace”
  • Didelių pardavimų procesas. Praktinis mokymas pažengusiems pardavėjams
  • Į klientą orientuotas pardavimas
  • Klientų aptarnavimas ir pardavimo įgūdžių tobulinimas
  • Pardavimai ir efektyvus elgesys su klientais
  • Sėkmingų pardavimų principai
  • Gebėjimas daryti įtaką ir kurti pasitikėjimą
  • Kaip parduoti brangiau? (programa pažengusiems apie derybinius ir psichologinius pardavimo ir derybų aspektus)
  • Naujų klientų paieška ir efektyvūs pardavimai
  • Pardavimai telefonu
  • Pardavimo įgūdžių tobulinimas (pažengusiems)
  • Pardavimų kompetencijų tobulinimas
  • Ką daryti, kad būtum gausybės darbų ir laiko šeimininkas (laiko planavimas ir valdymas)
  • Pardavimo procesas, taikant NLP technikas
  • Pardavimų esmė ir praktinis taikymas
  • Pardavimo procesas (pagrindai pradedantiesiems)
  • Pasitikėjimą keliančių santykių kūrimas – raktas į pardavimų didinimą
  • Pirkimų procesas
  • Praktiniai pardavimų įgūdžiai
  • Proaktyvūs pardavimai
  • Vertę kuriantys pardavimai
  • Augančių pardavimų mokymo programa pardavėjams ir vadovams
  • Pardavimų ABC
  • Ilgalaikius santykius kuriantis bendravimas su klientais
  • Klientų aptarnavimas ir pardavimo įgūdžių tobulinimas
  • Kokybiškas klientų aptarnavimas
  • Mano ryšys su klientu
  • Dideli pardavimai – strategija ir taktika, I modulis
  • Didelių pardavimų technologija, II modulis
  • Eksporto skyriaus darbuotojų pardavimo ir derybinių įgūdžių tobulinimas
  • Pardavėjo (r)evoliucija
  • X skyriaus darbuotojų pardavimų ir derybinių įgūdžių tobulinimas
  • Pardavimų procesas eksporto skyriaus darbuotojams
  • Pardavimų procesas X skyriaus darbuotojams
  • Aptarnavimas viršijantis klientų lūkesčius
  • Kokybiškas VIP klientų aptarnavimas